Пошук

Xiaomi увірвалася на європейський ринок зі зростанням на 1000%!

Стиль життя

Результати першого кварталу з продажу смартфонів у світі і зокрема в Європі, продовжують дивувати аналітиків.
Головним приводом для подиву є несподіваний успіх Xiaomi, яка увірвалася на європейський ринок і відразу зайняла четверте місце, потіснивши іменитих конкурентів.
Другим приводом для подиву і стурбованості є падіння продажів на ринку в цілому.

Особливо це помітно у мейджор брендів, що постачають смартфони в світовому масштабі.

В Європі за перший квартал продажі Samsung просіли на 15,4%. Проте, корейський гігант залишається на першому місці з результатом 15,2 мільйона проданих смартфонів, що становить частку ринку33%.
Володар другого місця — Купертинська Apple також втратила  5,1%, але в загальному рахунку зберегла за собою 22,2% ринку з результатом 10,2 мільйона смартфонів.
На третьому місці опинилася китайська Huawei з 7,4 мільйонами смартфонів і 16,1% ринку, що є значним зростанням на 38,6% у порівнянні з минулим роком.
Четвертою виявилася Xiaomi з ростом 999% (в минулому році вона практично не була представлена ​​на європейському ринку) і часткою 5,3%. Пекінська компанія продала 2,4 мільйона смартфонів.
На п'ятому місці — звична для Європи Nokia.

У другому кварталі і взагалі, в цьому році ринок очікують ще більш вражаючі потрясіння. Через санкції США практично припиняє своє існування компанія ZTE. Менеджмент компанії вже заявив про припинення операційної діяльності.
Нелегкі часи чекають і виробника Huawei, продукти якого потрапили під санкції через загрози національній безпеці деяких європейських країн і США.
І хоча санкції стосуються лише держсектора, це теж велика частка ринку. Тому через три місяці список лідерів може значно змінитися.

Успіх Xiaomi — плід докорінної перебудови маркетингової стратегії і прийняття нового курсу розвитку компанії, ініційовані засновником Xiaomi Леєм Цзюнєм в кінці минулого року.

0
12:47
66
Немає коментарів. Ваш буде першим!