• Рейтинг: 0
  • Створена: 1 рік назад
  • Власник: Mi-Yuri
  • Кількість членів: 5 учасників
Ця група присвячена технічним порадам і питанням, які були вирішені на офіційному форумі української спільноти шанувальників MIUI

Стіна групи

Завантаження...
7 місяців назад
#
Подскажите пожалуйста, как заставить приложение ЗАМЕТКИ не вылазить во время звонка?
Завантаження...
8 місяців назад
#
Що робити, якщо не з'єднується Mi Band або Mi Band 2 по Bluetooth?
Багато хто скаржиться на те, що після оновлення додатку Mi Fit, неможливо з'єднатися по Bluetooth з браслетом.
Член нашого ком'юніті K.o1eg знайшов логічний спосіб вирішити цю проблему.
Треба очистити кеші.

1. Вимикаєте Блютуз.
2. В Налаштування-Додатки даєте пошук Bluetooth і очищаєте дані додатків і Bluetooth.





3. Потім в налаштуваннях включити блютус і відразу ж зайти в mi band зі списку і скасувати створення пари (після очищення і зупинки, замість пункту Відкрити Mifit з'явитися Скасувати створення пари) скасовує пару, а потім браслет знову прив'язуєте без проблем до mifit.


Завантаження...
1 рік назад
#
Вирішення проблеми «Play Market не завантажує додатки через мобільний інтернет».

1 Спосіб. У додатку Google Play Market вимкнути галочку «Зававнтажувати тільки коли підключено Wi Fi».
2 Спосіб. Безпека->Трафік->Налаштування->Обмеження трафіка->Увімкнути галочки на Play Market.
Завантаження...
1 рік назад
#
Вирішення питання Мі-акаунту.

Часто юзери видаляють Мі-акаунт із свого смартфону, чи в онлайні, забувши вийти з нього. Таким чином, пристрої залишаються прив'язаними до неіснуючого Мі-акаунту і не можуть бути прив'язані до іншого. Також часто користувачі забувають пароль від свого Мі-акаунту і мають такі ж проблеми з пристроями.

Це питання не вирішується автоматично чи програмно, треба втручання китайських менеджерів.

Ось вам рішення: учасниця форуму Nataliya випробувала все на власному досвіді.

Скинути до заводських налаштувать неможливо, бо телефон, для того, щоб скинути налаштування, запитує пароль доступу до акаунту, якого вже не існує.

Новий акаунт можна завести, хоч 10, але його неможливо додати на пристрій, бо екран доступу до акаунтів блокується повідомленням з вимогою ввести пароль.

Вихід: писати на англійській мові сюди [email protected] і сюди [email protected], пояснювати ситуацію, як вона є. При цьому вказати електронну адресу, на яку реєстрували, свій мобільний телефон, я вказала ще й обидва IMEI.

Китайці відписались, що вони відновлять акаунт протягом 2-3 днів, а потім потрібно буде скинути пароль. Через 2-3 дня так і сталось. Все працює.
Завантаження...